۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۱۴

هاشمی:

40 درصد اعتبارات دشتی تخصیص خورده است/ تخصیص 70 درصد اعتبارات شهرداری‌ها

40 درصد اعتبارات دشتی تخصیص خورده است/ تخصیص 70 درصد اعتبارات شهرداری‌ها

بوشهر- خبرگزاری مهر: فرماندار دشتی با اشاره به میزان اعتبارات این شهرستان، گفت: 40 درصد اعتبارات دشتی تخصیص خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی هاشمی صبح یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتی اظهار داشت: اعتبارات عمرانی شهرستان دشتی در سال جاری قریب به 300 میلیارد ریال بوده که تاکنون 40 درصد این اعتبارات تخصیص خورده است.

وی اضافه کرد: تخصیص اعتبارات عمرانی شهرستان نسبت به میانگین استان در وضعیت خوبی قرار دارد به طوری که میانگین تخصیص اعتبارات استان 32 درصد و میانگین اعتبارات شهرستان حدود40 درصد است.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: اعتبارات عمرانی شهرداری‌ها نیز 70 درصد تخصیص داشته که این نقطه قوتی برای شهرداران است و باید با پیگیری‌های که صورت خواهد پذیرفت، مردم را نسبت به آینده امیدوارتر کنیم.

خرید قیر با اعتبار 4 میلیارد ریال برای تعریض محور خالو حسین - پلیس راه

هاشمی تصریح کرد: تعریض محور خالو حسین - پلیس راه که ورودی خورموج محسوب می‌شود و یکی از پروژه‌های مهم و حادثه خیز شهرستان نیز هست، هم اکنون در حال خرید قیر است که چهار میلیارد ریال نیز تخصیص داشته است.

وی با تاکید بر اینکه باید در آسفالت این پروژه تسریع شود، ادامه داد: رفیوژ و روشنایی مسیر یاد شده توسط ادرات ذیربط انجام شود.

هاشمی بر لزوم رفع نقاط حادثه خیز تاکید کرد و بیان داشت: محور خورموج – مل گاودان از دیگر پروژه‌های مهم و حادثه خیز محسوب می‌شود که هم اکنون در حال برگزاری مناقصه است.

ساختمان 16 واحدی بهزیستی کاکی سه سال بلاتکلیف است

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه 15 درصد اعتبارات در حوزه تملک دارایی‌ها است و 85 درصد دیگر در مرکز کشور توزیع می شود می بایست مدیران کل نسبت به پیگیری این مهم همت بگمارنند.

فرماندار شهرستان دشتی خطاب به اداره کل بهزیستی گفت: ساختمان 16 واحدی بهزیستی کاکی به‌دلیل مشکل فنی سه سال بلا تکلیف رها شده که نیاز است با توجه به مراجعه مددجویان نسبت به رفع این مشکل همت کنند.

هاشمی از ادارات خواست پروژه‌هایی که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند نسبت به تسریع آن اقدام کنند تا برای دهه فجر آماده بهره برداری شود.

کد خبر 2208105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha